måndag 8 november 2010

Kylan kryper in under skinnet

Ja idag är det riktigt kyligt här uppe i norr, jag var ute på en långpromenad med mina föräldrars hund idag, riktigt mysigt,efter ett par timmar ute i kylan vi blev huttriga båda två så vi gick hem och fika, drack the,  med smaken champange från NK, i min fina rosa kopp från bruka design  med honung och pepparkakor med smör på till.

Jag skulle vilja få mer inspiration hur vi ska fixa här hemma, ni får gärna komma med lite idéer har lite torka uppe i knoppen just nu :-)Äntligen så kommer "halv åtta hos mig "ikväll igen, vi missar inte ett program, det är riktigt trevligt program måste jag säga!! Ha nu en trevlig måndagkväll!!
Fina koppen från Bruka Design


                












Champangethe från NK
En ny mysig och ursnygg pläd från Jotex fick flytta in till mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar